info@keistadevenementen.nl
  • Onze Werkwijze
  • Privacyverklaring
  • F.A.Q.
  • Referenties
  • Contact
Keistad Evenementen
Menu
  • Workshops Culinair
  • Workshops Creatief
  • Fun en Actie
  • Spelprogramma’s
  • Vrijgezellenfeest
  • Ontdek Amersfoort

F.A.Q.

Home / F.A.Q.

Wat is de locatie van Keistad Evenementen?

Wij hebben een eigen locatie: De Lounge, aan de Astronaut 12, in Amersfoort.Wij delen in de ruimte met dansschool A-Dance. Hier worden onze creatieve workshops gegeven. Meestal in de lounge. Maar er zijn ook diverse grotere studio’s beschikbaar.

Voor spelprogramma’s, stadswandeling, arrangementen in Amersfoort maken we meestal gebruik van een café of restaurant in de binnenstad van Amersfoort.

Op kantoor of locatie naar keuze
Wilt u gebruik maken van een eigen of andere locatie ook dat is mogelijk. Wij werken samen met diverse partners in de regio. Ons werkgebied is Amersfoort, Nijkerk, Bunschoten, Soest, Utrecht, Leusden, Barneveld e.o. Voor locaties ontvangt u een offerte op maat.

Is het mogelijk om voor minder dan 10 personen te reserveren?

  • Ja, dat is mogelijk. Bij de workshop staat vanaf hoeveel personen de workshop te reserveren is. Daarbij staat een prijs per persoon. Bijvoorbeeld 10 x 29,50. Voor 295 euro is de workshop te reserveren. Ook als je met 8 personen de workshop wilt doen geldt dit tarief. Reden hiervoor is dat een groot gedeelte van de workshop bestaat uit vaste kosten, deze blijven gelijk, ook voor 8 personen.
  • Voor een aantal workshops zoals bonbons maken, draadsculptuur maken of Action Painting hebben we af en toe een workshop met open inschrijving.

Waar kunnen we in de buurt overnachten?

Op loopafstand van onze workshoplocatie in Amersfoort zijn een aantal mogelijkheden. Klik hier voor een overzicht van bed and breakfast & hotels in Amersfoort.

Bedrijfsuitjes en de WKR regeling, dat kan voordelig zijn.

Op onze website staan diverse workshops, spellen en quizen in verschillende prijscategorieën. Vanaf 25 personen is er vaak korting mogelijk. Er zijn dus mogelijkheden voor ieder budget. Tip: een bedrijfsuitje op de werkplek kan fiscaal voordelen hebben. Kijk hieronder voor meer uitleg hierover.

Bij het organiseren van bedrijfsuitjes is binnen de fiscale regels de WKR (Werkkostenregeling) van belang. 

Bij de werkkostenregeling kunnen werkgevers hun personeelsleden, tot het vastgestelde percentage van 1,2 % van de totale loonsom, onbelast van vergoedingen en verstrekkingen laten profiteren. Het gaat bijvoorbeeld om kerstpakketten, etentjes, een fiets, personeelsfeesten en het bedrijfsuitje. Bedrijven hoeven deze extra’s onder de werkkostenregeling niet meer per werknemer bij te houden. Dat mag in één berekening voor het hele bedrijf.

Komen deze kosten boven de 1,2 procent uit betaalt de werkgever 80 procent belasting over de vergoedingen. Uitgaand van een modaal salaris van 33.000,– Euro per jaar valt bijna 400,– vrij te besteden binnen de WKR. Met een gemiddelde prijs van een bedrijfsuitje van ca. 75,– Euro is dit veelal geen probleem.

Tips op de WKR druk te verminderen:
1. Combineer je uitje met een vergadering inclusief lunch en/of diner. Vraag om twee facturen, voor het vergaderdeel en het uitjesdeel. Catering en zaalhuur bedragen meestal wel 50% van de totale som, dus dit is al een eerste WKR-besparing.
2. WKR onbelast zijn uitjes die volledig op de werkplek plaatsvinden. Denk dan eens aan een bonbon workshop die je op kantoor kan organiseren en laat een cateraar voor het diner zorgen.
3. Uitjes die als teamtraining kunnen worden bezien vallen ook buiten de WKR. Let wel, gezellig met je collega’s gaan koken en dit boeken als training zal de belastingdienst niet accepteren. Verbetering van kennis en vaardigheden voor het werk zijn van belang alsmede dat training onder werktijd plaatsvindt. Denk aan zaken als teamrollen en coaching. De kosten voor een dergelijk uitje liggen meestal wel hoger.
4. Combineer je uitje met een andere component uit de WKR, bijvoorbeeld het kerstpakket. In plaats van een kerstpakket kun je ook bijvoorbeeld een ski-uitje aanbieden aan het eind van het jaar. Twee in één.
5. Richt een personeelsvereniging op via de notaris, stel een bestuur op en laat zowel bedrijf als medewerkers een gelijkelijk aandeel hierin storten. De bijdrage door de werkgever aan de personeelsvereniging behoort tot het loon en is dus belast. De kosten van uitjes betaald uit de verenigingskas vallen buiten de WKR.
6. Koppel uw teamuitje aan een maatschappelijk doel.

Voor Up to date informatie raadpleeg accountant of Belastingdienst

Wilt u meer informatie? Een optie of een reservering plaatsen?

contact

mijn favorieten

Reacties

    Meest Recent

    • Online Teamuitje: Pub Quiz + borrelpakket
    • Online Teamuitje: Foute Bingo
    • Schilderworkshop a la Bob Ross
    • Portret schilder-workshop Pop-Art
    • Workshop hoofd boetseren

    Abonneer je op keistadevenementen

    Vul je emailadres in om in te schrijven op Keistadevenementen en emailmeldingen te ontvangen van nieuwe evenementen.

    Meest bekeken

    • Online Teamuitje: Pub Quiz + borrelpakket
      Online Teamuitje: Pub Quiz + borrelpakket

    Keistadevenementen op Facebook

    Unable to display Facebook posts.
    Show error

    Error: (#10) This endpoint requires the 'manage_pages' or 'pages_read_engagement' permission or the 'Page Public Content Access' feature. Refer to https://developers.facebook.com/docs/apps/review/login-permissions#manage-pages and https://developers.facebook.com/docs/apps/review/feature#reference-PAGES_ACCESS for details.
    Type: OAuthException
    Code: 10
    Please refer to our Error Message Reference.
    • Onze Werkwijze
    • Privacyverklaring
    • F.A.Q.
    • Referenties
    • Contact
    Privacy en cookies: Deze site maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan op deze website, ga je akkoord met het gebruik hiervan.
    Voor meer informatie, onder andere over cookiebeheer, bekijk je: Cookiebeleid
    @2015 keistadevenementen
    Powered By SanVisie